Toprak, çamur, yanmış odun, tütsü, ud,Ben bolca sıkıp hafif esintinin olduğu bir yerde oturduğumda bana konfor değil ama zamanda yolculuk yaşattı. Parfüm zaten toprak, yanma ve volkanik ortamlara bir gönderme üzerine tasarlanmış. Güneyli İtalyan diyebileceğimiz bir kelime ile isimlendirilmiş. Ben Terroni’yi çok sevdim.
Çok farklı bir koku alırken tereddüt etmiştim sanki bir zamanların popüler kültürü gibi hissettirdi fakat herkeste farklı duruyor anladığım kadarıyla.aşırı kalıcı her mevsime uygun bir koku
Çok çok güzel bir koku çok kalıcı ve ilk sıktığınızla sonra kalan koku hala aynı notaları değişmiyor. Fakat patronumla aynı kokmak istemedğimden maalesef kendisinden vazgeciyorum üzülerek :(