Delux serisi aldım hiç öyle yanık bilmem ne kokusu gibi değil. Çok şık baharatlı aromatik havada süper bi koku benzerlik çok iyi ama ama performansı yetersiz. Parfümevi lütfen bunu dikkate alın
arkadaşlar Zara'nın lightly bloom parfümü de bu parfüme muadil olarak gösteriliyor fakat bu kesinlikle daha iyi ve daha feminen. zaraninkinde maskulenlik var keskin bı koku var ve o beni çok rahatsiz etti keşke burdan alsaydim hiç pişman olmazdim.bu parfümde bir şey var ve beni çok mutlu ediyor:)))